Konsumentkontakt

Dina synpunkter, idéer och frågor är viktiga för oss. 

För allmänna frågor kring våra varumärken och produkter når du oss bäst via nedan kontaktformulär.  

Vi återkommer inom två arbetsdagar.

Vid en eventuell reklamation ber vi dig fylla i samtliga uppgifter så noggrant som möjligt för att underlätta en snabb och korrekt hantering av din reklamation. Spara alltid förpackning tills ärendet är avslutat. Om du hittat något som inte ska vara i livsmedlet ber vi dig spara föremålet.

Under sommaren når du oss som vanligt via telefon på måndagar, tisdagar, onsdagar, och fredagar. Du kan också alltid skicka in frågor eller reklamationer via vårt kontaktformulär, som finns här nedanför, vi återkommer så snart vi kan!

Observera att vi har stängt telefontiden på torsdagar under vecka 26-30 (23 juni–27 juli), då några av våra kollegor är på välförtjänt semester. Tack för din förståelse och vi önskar dig en riktigt fin sommar!

Om du hellre vill prata med oss på telefon är du välkommen att ringa oss.

Telefon:
020-75 00 10

Öppettider:
Måndag-fredag 09:00-11:00

Vi håller stängt julafton, nyårsafton och alla röda/helgdagar.